Fin Lisas 20 års middag!

Lisas 20 års middag var helt underbar! Massa god mat vin och trevligt sällskap, tack för en underbar kväll goding <3 Efter middagen åkte vi in till stan och efter all god skumpa och vin vet jag inte riktigt hur vi hamnade på BLVD men det var där som våran kväll fortsatte i alla fall. För mig spårade det ut, men aja sånt är livet man kan inte alltid vara stolt över det man gjort och hehe jag är inte stolt! Men past is the past nothing to do about it!



Jag när jag fortfarande var helt "okej"   och födelsedagsbarnet fina Lisa <3                                                     



Massvis med god mat fanns det!


Haha det var här det spårade ut totalt för mig och Nicole :D


Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0