Farsan

Se den filmen haha så j*vla bra! Jag dog nästan av skratt den var så sjukt rolig. Jag ska inte säga för mycket men scenen med salladen var min favorit haha :D

Jag har varit hos tandläkaren idag och imon måste jag tillbaka och fixa lite grejer. Tandläkare är en av världens hemskaste grej, min fobi att gå dit är så stor att det är sjukt. Jag har en anledning till det, eller två! När jag var mindre runt 7 år kanske så skulle jag borra i en tand. Men min tandläkare kom aldrig så assistenten skulle bedöva så när tandläkarn kom skulle det vara klart. Hon stack in nålen kanske 4 gånger men fick aldrig till det som hon ville så hon stack in nålen igen och började gräva runt med den för att hitta en nerv eller vad det nu var. Det gjorde sjukt ont och sen dess har jag hatat det. Sen för ungefär 4 år sen så skulle jag fixa en lagning som hade fallit av. Så de bedövde men jag kännde hur de borrade endå och det gjorde så sjukt ont. Jag ser inte fram till imon kan man kort säga.

Jusst nu sitter jag och kollar på The Hills Marathon på MTV, I <3 The Hills. Älskar den serien skulle kunna sitta här en hel dag och bara kolla på det. Jag antar att det är ett drömliv man aldrig kommer att få :)
Lite tråkigt att inte LC är med längre men men. Men nu ska jag fortsätta kolla på The Hills :)

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0