I love nails

Tandläkaren gick helt okej, hon var underbar och förstod varför jag skakade som om jag hade epelepsi så hon försökte lugna ner mig hela tiden. Var en snabbis med Nicole imorse också vi kollade på dating in the dark. Haha helt sjukt hade aldrig gjort det.

Nått som jag gillar att pilla med är naglar, lite av ett nytt intresse jag har. Så jag hade lite tråkigt och började pilla så detta blev resultatet.

Det är fint att bara måla tipparna också, blir mer en vardaglig look.


Nu ska jag dra och simma med Camilla :)
Peace <3


Kommentarer
Postat av: Moa Müntzing

de blev jättefina:) kommer till dig sen idag. Ringer lite senare.. eller smsar eftersom jag inte har några pengar!



pussar<3

2010-03-04 @ 11:29:15
URL: http://moamuntzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0