Londonbaby!


Heej alla, det var ett tag sen nu igen. Jag har verkligen inte tid att sitta här under dagarna. Det är inte så konstigt eftersom jag tränar oftast från när jag vaknar sen drar jag till jobbet direkt till sent, så när jag kommer hem vill jag äta och nörda mig framför facebook.

Jusst nu sover My och Nicole jag tror denna helgen tog hårt på dem. I fredags var vi på Zoo Bar, det är sjukt bra musik där vilket ledde till att vi dansade hela kvällen! Vi kom hem runt fem och fylle åt till 6! sen igår var det persiskt nyår så det blev god mat och lite dans hos min pappas kusin.

Förresten det ser ut som om vi stannar i vårt kära London! Gud glömde nästan bort det själv! Nicole och My har fått ett jobberbjudande på en nyöppnad skoaffär, sjukt grymt! Så snart kan vi flytta från de äckliga byggarbetarna utanför våran lägenhet som skriker varje gång man går förbi! Men vi kommer vara kvar antagligen till augusti, men inget är säkert än. Men självklart kommer vi komma hem en massa gånger! Speciellt eftersom Nicole inte kommer kunna hålla sig ifrån Joakim mycket längre :) Så det är bara för er att hälsa på också!


Jag får bjuda på lite bilder:



Premiären av Remember Me



Självklart var Robert där ;)





Vår älskade garderob!


Ett bevis på hur otroligt klantig man kan vara när man är full!




Peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0