Uppdatering?

Nej hehe jag orkar verkligen inte skriva en uppdatering på vad jag har gjort sen jag bloggade sist, det var ungefär en månad sen som jag bloggade så. Men jag är i alla fall i Sverige nu, lite skönt att vara hemma. Men jag saknar London något sjukt, det går inte ens att jämföra Göteborg med London så.

Jusst nu sitter jag och lyssnar på Stereo Love medans några gubbar slipar vårat golv där nere. Nej inte sånna snygga arbetar killar, utan gubbar. Hela vårat hus är fullt med slip damm och det luktar som det gör i en träslöjdssal...Allergisk som jag är sitter jag gähär med ne rinnande näsa och nyser som bara den, jävla damm.

Igår var jag en snabbis på Allum och köpte med mig ett drös med armband hem, behövde fylla på mitt smyckesträd lite och nej jag planerar inte på att ha alla samtidigt.


Idag ska jag plugga sen vid två kommer Nicole och My sen vid sju ska jag träna. Jusste! Var på poledance i torsdags, sjuuuukt kul!

Ha det bra! Peace.

Kommentarer
Postat av: Moa

sötnos<3

2010-05-17 @ 14:25:28
URL: http://moamuntzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0