Första dagen

Igår var riktigt lyckad, vi besökte 6 barer till att börja med sen hamnade vi på skolans klubb som var awesome! Det var neon tema, så man var tvungen att kladda ner sig med massa neon färg. Jag hoppas jag kommer kunna hitta bilderna som vimmel fotograferna tog, kan tänka mig att de är ganska coola. Såhär såg jag och typ tusen
andra som är nya. Alla colleges hade sin egen färg, såg lite coolare ut i klubben eftersom det lös så klart :)
Idag har jag handlat in massa mat och köksgrejer. Jag har fortfarande inte inhandlat allt men jag kunde inte bära mer. Köpte klädhängare så nu är min garderob klar i alla fall, så jag bor inte i en resväska längre! :D Förresten fick jag mitt welcome pack från mitt ämne, inte lite papper må jag säga. Det värsta är att det inte ens är böcker, det är lösa A4 sidor med ett gummiband runt och en sån bunt är ca 300 papper. Så det är sjuuukt mycket, men jag ska ha detta under hela året, så det ser nog bara mycket ut just nu.
Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0