Framme

Gick upp 5 på morgonen idag för att ta mig till universitet, hade sjukt mycket packning och kände på mig att jag kommer ha stora problem i tuben där det BARA finns trappor. Med min sprängfyllda stora väska, en sprängfylld lite mindre, min handväska plus en påse som hade pajjat på vägen bestämde jag mig för att ta taxi. Vilket jag är glad för nu, bara att dra mina väskor från taxin in till Universitetet var pain!

Väl framme kommer det en trevlig kille fram med en skrikande grön tröja, han berättar att han ska hjälpa mig till mitt rum och ge mig massa info. Väl inne i mitt rum, som är minimaaalt berättar han att vi ska besöka 6 barer ikväll så det blir ju ingen lugn kväll. Det blir nog att sova lite för min del innan för att orka. Han visar även köket som är enormt, som delas med 10 personer så det kan nog bli några roliga middagar där. Jag är i en av de fem rummen på min våning, jag har inte sett nån annan än, men de ramlar in under dagen antar jag. Det känns lite sjukt att vara här nu, detta är vad jag har vänta på länge och nu är dagen här!
Jag har lite panik över att jag har en garderob, inga hyllor i den och inga klädhängare. Så jag kommer aldrig för det första få plats och för det andra så måste jag inhandla klädhängare innan jag ens kan packa upp allt. Plus att jag är svinhungrig, men haha vågar inte gå ner som en mes och fråga vart jag kan köpa mat, hehe...
Jaja, jag kommer nog uppdatera mer under dagen, här kommer det nog inte vara en lugn sekund på hela veckan!
Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0