Kom knappt ens ihåg lösenordet...

Länge sen jag skrev nu, har ju varit i Sverige ett tag så har inte kännt att det har behövs. Men snart åker jag igen så nu får det börjas skrivas så ni hänger med, den 13 flygs det tillbaka till London. Kom ju in på universitetet där så den 18 flyttar jag in i mitt studentrum. Ska dela kök med 4 andra, det kommer nog bli rätt kul. Hoppas de jag delar med är okej bara...

Lektionerna börjar inte förrän den 27 sep, men nollningen är en vecka innan. Lite nervös är man allt, men mer för att jag inte kommer hitta för skolan är så sjuuuukt stor! Är lite små stressad också över att jag inte kommer hinna med allt innan jag drar. Fixade eu leg idag i alla fall så en sak kan man bocka av, plus att datorn är inhandlad(en mindre än jag hade innan)så det är skönt det med. Nu måste jag bara boka klipptid och vänta på massa intagnings info och brev. Plus att jag är världens sämsta på att packa så får se vad som inte får följa med...

Men nu måste jag städa mitt rum som är K.A.T.A.S.T.R.O.F!!
Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0