Nervös!

Imon smäller det och det smäller fan stort! För imon ska jag flytta in i skolans korridorer. Jag hoppas verkligen att de jag delar med inte är psykopater. Haha vilket de nog inte är menmen... Det är sjuuukt nervöst eftersom skolan är helt enorm så känns det som om jag inte kommer hitta ett skit!

Förresten, jag hade sagt till massa att vi inte har nollning, vilket var fel, för det har vi. Fösta veckan är tydligen den bästa veckan, precis som i Sverige. Eftersom jag inte känner någon på skolan hoppar jag av glädje för nollningen, eftersom man lär känna folk enklare då. Är redan bjuden på ett födelsedagsfirande, han har bjudit "alla" in till sitt rum. Jag hoppas verkligen inte för hans skull att det kommer många eftersom det börjar flera tusen nya nu.
Men i alla fall, idag ska jag köpa biljett till skolan, åka till Ikea och köpa köksredskap, säng grejer med mera. Sen ikväll ska jag träffa Jessica en snabbis och få min kamera som jag hade "tappat bort".
Hoppas ni har en bra dag, här skiner solen så jag ska försöka komma ut så snart som möjligt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0