Nytt steg!

Jag har tagit ett nytt steg, haha jag har köpt stimorol tuggumin istället för extra. Haha jag köper alltid extra mint smak, inget annat kan man hitta i min väska. Men hörde om det nya stimerol tuggumit som smakar hallon eller något liknande först sen mint. Jag köper alltid mint tuggumin eftersom annars tuggar jag upp dem som godis, sen att tuggumi är ett beroende för mig, blir det inte så ekonomiskt om jag behöver köpa ett nytt paket varje dag! Men detta tuggumit var perfa! För jag fick först godis smaken sen mint, super!

Nog om det. Idag har jag inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig, har så sjukt mycket att göra innan jag åker men jag kan inte göra nått innan min kod kommer i posten, vilket den inte har gjort än!
Men imon ska jag inhandla två böcker jag behöver läsa innan skolan börjar. Sen ska jag på en rättegång med Joel! Spännande!

Förresten fick schemat för de två första veckorna i skolan, heeeelt sinnes mycket på så kort tid! Men va fan man ska inte klaga när man har kommit in...

Men nu måste jag sova!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0